birminnosannesi_ bende küçükken iki göğsümün ortasındaki sert kemiğe denk getirmiştim çok acımıştı. Sofra bezini götürüyordum elimde bıçak vardı meyve bıçağı olanından, yanlış hatırlamıyorsam dönerken ucu denk geldi. Çok ciddi bişey olmamıştı Allah’tan hâlâ korkarım aynısı olur diye 😣