Bende 67 kg m beden aldım gayet rahattı, krem almanızı öneririm bana çok faydası olmuştu, başta bende krem almamıştım ama ilk bebeğim de göğus uçları çatladı emzirirken ağlıyordum, sonra krem aldım 2 günde iyileşti.. Bazıları burda ayva çekirdeğini suda bekletip jel kıvamı alıyormuş onu sürmüşler o da iyi geliyor diye duydum krem almak istemiyorsanız onu da deneyebilirsiniz