Nazlinaazli Merhaba bebek kanala girdikten ne kadar süre sonra doğum başlıyor bilgisi olan var mı? Doktorum bebek doğuma hazır dedi
Tubaut Nazlinaazli bana cumartesi günü kanala girmiş inebildiği kadar aşağıda şuan her an gelebilir dedi bekliyorum 🤷🏻♀️ Ama burada okuduğum kadarıyla haftalarca gelmeyen bile var
Bugraninannesiii Nazlinaazli ilk bebeğim 28de baş aşağı dönmüştü 33tede kanaldaydı 1 cm açıklık vardı ama oğlum 37+2de geldi
Nazlinaazli RNurr 35+3 deyim. Bebeği çok aşağıda hissediyorum zaten 32 de baş aşağı dönmüştü. Kasık ağrısı da yaşıyorum
beyzacmvrc Nazlinaazli bir gün aramız var ☺️ benimki de 29. Haftadan beri baş aşağı ama kanala girdi mi acaba bilmiyorum 34+6 da gitmiştik en son 2 gündür garip ağrılarım var aşağı da baskı yapiyo gibi
Nazlinaazli beyzacmvrc benimde aşağı baskı var kasık ağrısı ve bebek ara ara topanıp karnım sertleşiyor doğuma hazırlanıyor dedi dr
Muazzezeker Nazlinaazli Göbeğiniz düştü mü acaba kanala girince göbek düşüyor diyorlar da merak ettim
Nazlinaazli Muazzezeker annem düşmüş diyor ama bence görünürde bi fark yok gibi sadece midemdeki baskı azaldı