ezgii1998 merhaba ben ikinci doğumumu da kerim beyde yaptım hastanedende kadın doğum servisindenden de odalarından da ameliyathane ekibinden de çok memnundum iyiki kerim beyi seçmişim diyorum doğum sonrası da çok çabuk toparladım çok babacan bir adam hastalarınu bir kere azarladığını görmedim çok sıcakkanlı yaklaşıyor doğum sonrası kontrollerde de aynı şekilde 😊