Bsrakrs Merhaba 33 haftalık gebeyim çalışıyorum doğum iznine en son nezaman çıkabiliyorum bilginiz varmı sigortadan alacağım ücreti etkilermi rapor alma zamanım
Busra1d Bsrakrs 32.haftamda izne ayrıldım ücret etkilemiyor bu sizin hakkınız zaten doktorunuzun sorması gerekiyor size çalışabilir raporu almanız lazım hala çalışıyorsanız eğer yada izne ayrılacaksanız ona göre rapor vermesi gerekiyor
Sedavedoga Bsrakrs 32. Haftada çalışır yazdırman lazımdı zaten canım sonrasında 37. Haftaya kadar çalışablirsin çalışmam diyorsan da istediğin zaman raporunu bozdurup izne çıkarsın
Bsrakrs Busra1d bu izni doğumdan sonra kullanmak istiyorum aslında yarın kontrolum var doktorumla konuşacağım ama aklıma çok takıldı:(