Gebelikte organlar büyüyebiliyormuş canım, doğumdan sonra normale dönüyormuş tekrar. 33 haftalığım 1 hafta önce aynı şeyi yaşadım gece 3te karnımın sağ tarafında şiddetli ağrı hissettim dayanamadım ve doğum evine gittim, doğum evinde bebekle ilgili birşey olmadığı için araştırmak amaçlı araştırmaya yönlendirdiler. Araştırmada ultrasonda böbrekte büyüme olduğu görüldü serum takıp bir nebze rahatlattılar, hastaneden çıkış yaptık ve eve gittikten 1 saat sonra tekrar ağrım şiddetlenince kendi doktoruma gittim ve yatışım verildi. 1 gece hastanede yattım ağrı kesici serum ve iğne vs verildi. Malesef olabilen birşeymiş ve çözümü ne yazıkki yok. Bebeğin pozisyonundan dolayı rahat olamıyorsun. Bana hala ara ara ağrı yapıyor ama yapabilecek birşey yok ne yazıkki. Namaz kılarken secdeye yatıyoruz ya o pozisyonda dur bol bol tek iyi gelen o ve bol su iç Tiredmom