diyetisyenayse Kızlar merhabalar; serklajlı gebeyim, 30+4yim ama bebeğim 32+4 ile uyumlu böyle olup zamanında doğuran anne var mı?
denizom diyetisyenayse evet benim kız da önde gidiyordu. Normal zamanda doğurdum. Her hangi bir problem teşkil etmiyor doğacağı güne.
Limon06 Önde gtme olayı neden oluyor acaba bızde oyle yız 1 hafta öndeydi ama şimdi 2 oldu adet donemi hesabı mı hatalı yapıyoruz gelişim le mi alakalı adet donemi hatalı olsa vaktinden erken doğar sanırım bilemedim 🙄
lilamor_ benimde, bacak boyunu ölçünce doktor boyu uzun dedi. bir hafta önde ölçtü. kilosu da öyle. ama baş çevresi normal çok şükür. yani zaten makinelerde ne kadar doğru ölçüyor onu da düşünmek lazım.