Hilalhamzaa Bugün 5+6 haftalık hamileyim doktora gittim kesemi gördü yolk kesesinide gördü herşey normal dedi eve geldim ölçü olarak nası diyebilirim bilmiyorum ama hafif hafif kanamam oluyor ve belimde ağrıda var düşük yapıuor olabilirmiyim
pandasever Hilalhamzaa canım burdan cevap beklenecek konu değil acil Dr la iletişime geç yada takipli olduğun hastanenin acilen başvur.. Allah şifa versin geçmiş olsun
Busssra96 Bence bi acile gidin yada doktorunuza sorun progestan verirler düşük önleyici büyük ihtimalle
Hilalhamzaa ilgihazaal şimdi doktora gittim progeston verdi birşey yok dedi kalp atışını duydum ağla ağla içim şişti
Soydogan Vajinal ultrasonun nekadar zararı yok deselerde bence kesınlıkle etkılıyor.stres yapmayın kafayıda takmayın.dusucegı varsa hıcbısey onu tutmuyo.sureklı doktorada gıtmeyın dınlenın
Selinakbas Hilalhamzaa Alttan bakmakta sözde kanama yapıyormuş bana da öyle demişlerdi ama simdi kötü bir sey olsa ya da yanlış bir şey olsa bence doktorlar bakmazdı yerlesme kanaması da olabilir, bu aralar cok dikkat et kendine ❤️
Hilalhamzaa Dün kanamam oldu demiştim ya bugün evdeyim yatıyorım ara ara kanamam oluyor bu normal mi pregosten verdi dr sabah akşam kullanıyorum
Gulbahar47 Hilalhamzaa canım benim 1 hafta sürdü kanamam bende kullandım şuan yok şükür kanama düşünme ayağa kalkma ne kadar uzanır dinlenirsen daha çabuk iyileşirsin 🌸
Hilalhamzaa Gulbahar47 teşekkür ederim ben çalışıyorum dr sorun yok sadece iş harici dinlen dedi 2 kere düşük yaşadım ondan bu korkum ama dün kalp atışını duydum kalp atışı duyulduktan sonra düşük olma ihtimali daha azmış yazıyordu internette ne yapıyım ne düşüniyim bilemedim hrpmkorşu hep stress
Gulbahar47 Hilalhamzaa ay ne güzel maşallah benimde ilk gebeliğim düşük oldu 7 .haftada gittim doktora geç yumurtlama olmuş kalp atışı yeni başlamış dedi duyamadım şuan 9+1 oldum 1 hazirana randevu bulabildim inşallah o zaman duyarım kalp atışını ya çok merak ediyorum rabbim hepimizin bebişlerine şifalar versin sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ☺️😍