symart Kızlar bebişimin suyu bir miktar fazla. Şeker testimde normal cıktı ama doktor yinede yediklerime dikkat etmemi şeker ve hamur işindn uzak durmam gerektigini söyledi. Başına gelen varmı ne yiyosunz ben doymuyrm sanırım psikolejk😀
Tubag1 symart bende aynı durumdayım doktorum hamurişi karbonhidrat pirinç makarna kesinlikle yememi istemiyor şekerim de çıkmadı suyumda birazcık fazla anlamadım korkudan birşey yiyemiyorum
Gmz5560 symart sebze yiyorum salata yapıyorum bide meyve tüketiyorum hem yoğurtlu hem sade olarak bende doymuyorum ama azıcık dişimizi sıkmamız lazım🙄
Mine9166 symart benimde bebişin suyu 191 çıktı doktor beslenmeme dikkat etmezsem erken doğuma sebebiyet verebileceğini söyledi. 15haftalikken de azdı bir türlü dengelenmedi
symart Mine9166 Genelde şekerden kaynaklı cıkıyormuş şeker yüklemesi yaptırdnmı. Ben 28. haftaym şekermde çıkmadı ama suyumz bi tık fazla imiş. Hamur işi ve şekeri yasakladı
Mine9166 symart ben 22. Haftadayim detaylida öğrendim suyun fazla olduğunu. Şeker yüklemesi henüz yaptırmadım ama annem şeker hastası çıkma ihtimali yüksek. Ekmeği meyveyi ve tatlıyı kestim bakalim 2 hafta sonra kontrolüm var ne cikacak
symart Mine9166 Benm şekerm çıkmadı ama yine uzak dur dedi ne yicegimid şaşırdm ve asla doymuyorum. Ekmegi tatlıyı kestm ama ara ögün giibi meyve tüketiyorm üc hafta snra kontrolümüz var bakalım ne çıkacak erken doğum olmasından çok korkuyorum
Mine9166 symart bende erken doğumdan çok korkuyorum ekmek olmayınca çabuk acıkıyorum ama artık katlancaz bir şekilde inşallah bir dahaki kontrolde hersey düzelmiş olur.
ISILTAN Şu şekilde listem … Unlu ürünler ( tam buğday serbest ) , pirinç , patates , şeker , tatlı tamamen yasak . Meyve günde 1 kase .
Bebiskosuu ISILTAN tam buğdayın da içeriği çok önemli fırından aldık bi kere onla yüksek çıkıyordu halk ekmekten organik aldık baya düştü
symart LinaCeren neler yemegin mesela cok zorlanyrm ben:( Ekmegi şeker ilavesiz aldm sadece sabahları bir iki dilmi yiyrm tatlı ve hamur işinide yemyrm yani ortamna denk gelrsm bir catal alyrm ondada vicdan azabndn ölyrm sonrasnda 😞
ISILTAN symart Şeker sonucum temiz çıkmıştı fakat sonra ki haftalarda bebeğin suyu fazla görülünce diyetisyene gönderildim .