Hudaaa_dgn Nasil anladınız benimde suan 32+5 ama bir kaç gündür pek iyi hissetmiyorum sanki acilmam var gibi siz nasıl hissettiniz ?
Karadagn Hudaaa_dgn bebek surekli asagi baski yapiyodu canim hisediyordum doktor ultrasandan bakti cok asagi kaymis bebek dedi sonra altan muyane eti 1 santim var dedi ins ilerlemez
rabiaudn benimde 34+5 de açılmam vardı 1buck santim ama suyumda gelmişti acil sezeryana alındım seni bilmiyorum ne olur canım hayırlısıyla gelsin zamanında
Hudaaa_dgn Karadagn ya benimde aynı şekilde aşırı derecede baskı hissediyorum gittimde acile ama hicbisey yok idrar tahlilleride temiz çıktı korkuyorum bende acaba açılma olur mu farkında olmadan diye
Miniksercem Benimde 37 haftada bakildi 1 buçuk cm açıklık dendi şuan 40+1 deyim hala bekliyorum sancı falan yok maalesef