33+1 haftalık hamileyken dr umdan izin alarak tatile gittim. İlk günü çok iyiydim belki çok fazla yürümekten olabilir, muhtemelen böbrek taşım oynadı. Sonraki gün idrarımda kan geldi. Ancak gidecek tam teşekküllü hastane 25 dk mesafedeydi. Neyse ki gittiğim otelde beni yönlendirdiler. diyeceğim o ki her ihtimale karşı gittiğiniz yerdeki hastane ve kadın doğum uzmanını araştırarak gidin. Önceden telefon açıp çalışma saatlerini vs sorun. Onun dışında aslında hiçbir sıkıntısı olmadı hamileliğin rahatlıkla gidebilirsiniz bence