Merhaba, ben devlet takipliyim bu nedenle doktoruma sorup danışma imkanım yok.Şuan 22+1 haftalık hamileyim.Sanırım önümüzdeki haftalarda şeker yüklemesi yapılacak. Bunu sağlık ocağında mı yaptırıyoruz yoksa devlette kadın doğuma mı gitmem gerekiyor? Bilgi sahibi olan var mı bu konuda 🙏🏻