Emineqk moralinizi bozmayın sağlıklı ise sorun yok aynı sorun bende de var 37 haftadayım çok kafama takıyordum muz kefir ceviz burda ne yazıyorlarsa denedim olmuyor çünkü genetik olabiliyor baba da ben de minyon ve zayıfız sağlıkla doğsun inşallah bebeklerimiz🙏🏻