Ozge288 bastet benim de ekime denk geliyor, bende Ekim çok istedim ama eşim beğenmedi 🙂 Kıvanç koymaya karar verdik
Ebru_20 bastet erkekler zaten pek birşey beğenmiyor ne işim begenirler ne yatak ne beşik ne araba ne kıyafet her şeyi zor beğeniyorlar
bastet Ozge288 Çok güzelmiş Kıvanç ismi, benim de eşim beğenmedi Ekim’i ☺️ İsmiyle yaşasın sağlıkla gelsin bebişiniz 🙏
cnarinannesi bastet muhalefet olmakla alakası yok Ekim ismi daha önce duymadım aylara göre isim koyulmaz dine uygun da değil