Bbbsr kuzenimin ve arkdasımın tavsiyesi üzerine trendyoldan missladdy çatlak kremi aldım çok memnunum bana iyi geldi yorumlarıda gayet iyiydi lierac da öneriyorlar ama aşırı pahalı bence zaten fiziksel olarak vücüdün müsaitse son aylarda het türlü çatlama oluyormuş