Esracmmm canim bence dokturuna git, ben seni korkutmak istemiyorum… ama ben ilk gebeligimde 3 ay once 12+5 olacaktim.. ama birden kanama geldi sancisiz kanama, ve ilk once dedim kendimi hamile hissetmiyorum ve gercekten dedim birsey var. Birden kanama geldi, acile aradim ve Muyane oldum, doktor dedi bu bebek 12+5 benzeyemiyor kalp atisi yok 8+5 da gelismemis. Allah hic kimseye yasatmasin, ondan korkma korku kafana takma, ben cok taktim cok, hep kotu seyleri okudum google’den, ozmn insanin basina gelir Allah korusun. Saglikla gelsin inshaAllah bebislerimiz🤲🏽❤️