Öncelikle adetime 7 gün var ve iki gün önce test yaptım hayalet çizgi çıktı bugün yine yaptım silik çizgi çıktı bulantıdan ölüyorum resmen bugün çok uyku bastırdı ve en başından beri kasık ağrısı ve göğüs ucu hassasiyeti var ben kızımda da adetime 9 gün kala öğrenmiştim kan vermedim ama kendimden eminim var mı böyle belirtisi olan 💕