mnli ben muhakkak kullanılması lazım diye biliyordum, doğumda kan kaybedildiği için. Sağlık ocağı da o kadar ısrar edince dedim mecbur herhalde. Teşekkür ederim bilgi için, Haziran’da yeniden kan verip baktırayım değerime, doktorum ne söylerse artık uygularım 🌸