Elifbanmaz beni hiç yönlendirmediler perinatolojiye tam kapatmadığı için herhalde ama zaten aşağıda olması sadece normal doğumu etkiliyo bir de doğum yaklaştıkça bebek kanala girmeye başlayınca kanama riski oluyormuş o tehlikeye atabiliyormuş. kanama vs olmadı hiç çok şükür Onun dışında bir şey söylememişlerdi ama 25. Haftaya kadar çıkabiliyormuş hatta 32. Haftayı bile buluyormuş bazen. Kendini çok yormamaya bak ağır iş vs yapma bir sıkıntı olmaz inşallah. 🩷