Yaklaşık 40 gün önce gelişim geriliği sebebiyle bebeğimi kaybettim kürtajla alındı doktora kontrole gittiğimde dalga geçer gibi zaten kolay kolay çocuğun olmuyor korunmana gerek yok demişti dün sabahtan beri lekelenme oluyor ama bugün sanki lekelenme bitmek üzere ilkinde de yerleşme kanaması olmuştu ona da benziyor sanki hala ilkinin acısı ilk günkü gibi zaten şuan gerçekten heveslenmek istemiyorum eğer bugün tamamen kesilirse bi kaç gün sonra test yapıcam. Böyle olanınız yada çevresinde olan var mı acaba bide polikistik over var o yüzden adet olamıyor olabilir miyim yoksa bi ihtimal hamile olabilir miyim 😔