Gizogi 10. Haftadan baslayarak yaptrabilirisniz. Artık herkes bilinçli bi seye gerek duyulmasa bile bence kesinlkle yapılmalı. Maliyetli olablr ama bence herkes yaptırmalı. Biz cok gec kaldık. İlerde 20. Haftalarda detaylıda sıkıntılı bi durum varsa bebişte sıkıntı olablir yaptırın diyorlar. İkili testim temiz cıktıgı icin ben yaptırmamıştım. Ama aklım olsa yaptırırdım kesin yaptırın. İlerde basınız agrımaz..