aselinannesi81 Arkadaşlar çok fena bir mide bulantısı yaşıyorum ve artık hayatımı olumsuz etkiliyor bu şekilde olanlar neler yaptınız
Mamalisa aselinannesi81 prilam kullanmıyor musunuz? :( öyle böyle öğürme gelmiyor ya hamilelik kusması çok başkaymış.
Mervegg aselinannesi81 prilam verdi bana ama yine kusmalarım iştahsızlığım devam ediyor çok kötü geçiyor günlerim artık bu durumdan rahstsız olmaya başladım ne zaman geçiçek diye bekliyorum
Heyzilandmercimek Mamalisa @aselinannesi81 valla prilam günde 4 kez almama rağmen gram fayda etmedi bana. Dün itibariyle zofere başlattı doktorum beni çok şükür kullanır kullanmaz farkını gösterdi midem yine gaz çıkarttırıyor ama çok şükür ki kusmam bitti en önemlisi
zynpkrhsn1 ipekcim Bana kadin dogum doktorum gece yatmadan ac karnina 2 tane dedi ama aile doktoruma danistigimda 1 tane ile basla 1 tane yatmadan iciyorum 1 gun boyunca rahatim
PervinY aselinannesi81 Kaç haftalık oldunuz. Ben de çok şiddetli bulantı yaşadım hastaneye bile yattım 2 kere. Şuan 15 haftalık olucak sabah akşam 2 şer taneden prilam kullanıyorum bide aç durmamaya canımın çektiği şeyleri yemeye çalışıyorum az biraz hafifledi gibi.
Anneumut2318 aselinannesi81 prilama tavsiye ederim canım 22 haftalık olduk hala kullanıyorum kullanmadığımda midemde hiç bir şey durmuyor 🤷♀️
Elifbuyukk aselinannesi81 ben prilam kullanıyordum ama bir süre sonra yetmemeye başladı sürekli hastanelik oluyordum serum yerken bile kusuyordum. Doktorum hem dramamine hemde emedur verdi sabah uyanınca hemen emeduru içiyordum akşama doğru dramamıne içiyordum o şekilde atlattım mide bulantılarını
Melikemuiks aselinannesi81 Benim alerjim kaynaklı geniz akıntım çok oluyordu,azaldı şükür ki ama alerji ilacı alıyorum akşamları,doktoruma rica etmiştim. İlk haftalarsa tabii daha mümkün oluyor ama zamanla azalacak inanalım 🫶🏻
aselinannesi81 Melikemuiks benim de alerjim var ve dediğiniz gibi geniz akıntısı çok oluyor ama alerji ilacı hamilelikte kullanılabiliyor mu
aysglemrkn aselinannesi81 6. Haftada başladı sürekli bulantı ve kusma ilaç dahi işe yaramıyordu çok zordu benim şuan 14+4 üm 14. Haftada hafiflemeye başladı ama tam anlamıyla geçmedi yediklerim rahatsız ediyor kusmam kalmadı ama midem hala tuhaf
Zehra-12455 aselinannesi81 Ah canım seni çok iyi anlıyorum ben sekiz haftalıkken hamile olduğumu öğrendim sekiz haftadan 18 haftaya kadar öldüm hiçbir şey fayda etmiyordu pirilam habı kullandım birazcık fayda etti ama yine kusuyordum tuzlu şeyler tüketmeye çalış Çubuk leblebi kraker belki birazcık hafifletir maden suyu
Melikemuiks aselinannesi81 Allerset verdi doktorum,kullanılabilir dedi sorun yok. Siz de danışın alın bence,düzenli kullanımda kesinlikle faydası var. Ve sevmesem de Magnezyum da öyle,bulantıya iyi geliyor.