babysevgi Şuan hanfendiciğimiz kendi aniden gelmek istemez ise 1 Haziran olarak planladık . Var mı bizimle aynı gün olan
MihrimahVeAnnesiii babysevgi Bizde dün günü konuştuk 1 Haziran babasıyla aynı gün oluyor inşallah 🤲 Cuma günü anestezi işlemlerini halledeceğiz 😊
babysevgi ikibebeanasi 😂evet bende suan olabilcekleri düşünüyorum bir kızım daha var nasıl olucak bakalm diye
ikibebeanasi babysevgi aynen ben de öylee 5 yaşında kızım 😅 herşey şuan rüya gibi geliyor bebeğe aşırı heycan yaptım ya sanki ilk doğumum 😅 sizin ilkte mi sezaryendi
Birsenim babysevgi bende en çok bunu düşünüyorum ameliyat falan değilde. Kızım çok etkilenir mi acaba bana çok düşkün onun korkusu var 3 yaşında
babysevgi Birsenim bana da 29 mayıs dedi ben 1 haziran istedim😂 37+2 yim bende . Benimde kızım tam 30 aylık suan
babysevgi MihrimahVeAnnesiii ay ne şanslı bir baba adayı. babasıyla aynı gün demek🤗ona en güzel doğum günü hediyesi