Merhaba arkadaşlar, 30. Haftamdayım ve yaklaşık bir aydır uykumda pozisyon almakta zorlanıyorum. Yan yatsam olmuyor sırt üstü hiç olmuyor artık. Bu yüzden çok uykusuzluk çekiyorum ve yorgunluk hissediyorum. Durumu benim gibi olan var mı ? Önerileriniz nedir?