aybukekurt55 Kafana cok takarsan, kendini sürekli uzersen tabiki de olmaz kuzum. Asla dediğimi yanlış anlama hepimiz o yollardan geçtik benimde 2 sene olmadı çocuğum şimdi cok şükür 11+3 haftalık olduk ama en önemlisi kafada bitirdik çocuğum olmayacak mı diye uzulurken o üzüntüyü kendimden attım, sende kendi kafanı bunlarla doldurma ki vücudunu da yorma. Rabbim hayırlısını versin, elbet onunda vakti saati vardır kuzum ♥️