Elifco Sol kasığıma bugün sabahtan beri bıçak saplanır gibi ağrı saplanıyor ayağımın üzerine basamıyorum topallıyorum bir süre sonra kendiliğinden geçip tekrar başlıyor 33 haftalık gebeyim doğum belirtisi midir yaşayan var mı
ozi086 Elifco bende geçen hafta vardı ama geçmiyordu sabit olarak sol kasığım ağrıyordu doktor basınç yapıyor bebek demişti. Dinlenince geçiyor mu senin sancı
Hilalttk16 Elifco merhaba bende de oluyordu 34. Haftada doktora gittim nst de sancı çıktı bir görünün isterseniz
Elifco ozi086 merhaba bende gittim doktora nst de sancı çıkmadı idrar tahlili yapıldı enfeksiyon çıktı o da sebep olabiliyormuş toz verdi kullanacağım bu durumda erken doğumu tetikliyormuş