Kızlar 13+4 olduk hani bebek kendini toparlarda karın gerilir rahatsız olursun ya ben bebeğin hareketlerini daha hissetmediğim halde böyle bir durumla karşılaitım benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Diğer gebeliklerimde böyle şahit olmadım hiç bariz toplandığını karnımın alt kısmının gerildiğini hissesiyorum ama hareket olarak tık yok