ArzuErgn aslında bu sentetik folik asit sizin için de çok zararlı. Bu folik asiti vücut tanımıyor, sentetik olduğu için buna özel bir enzim salgılayamıyor. Sonrasında n’oluyor, bünyede birikiyor bu tanımlanmayan folik asit. Muhtemelen önceden alınan bebeği o kadar etkilemeyebilir, ama hamilelik zamanında alınan çocuğa çok büyük zarar veriyor. Önceden alınanın çocuğa zararını araştırmadım açıkçası, ne desem yalan olur. Hamilelik öncesi içilen sigaranın bebeği etkileyip etkilememesi gibidir belki🤔