Brsksoal234 36+ 4 hamilelik karnıma kıramp giriyor ve ağrı yapıyor doğum belirtisi mi nişan yada su gelmesi yok sadece 15 dk da bir 10 dk da bir kırapm giriyor karnıma tecrübesi olan biri yardımcı olabilir mi normal mi bir doktora gideyim mi
Deletedmom_116 Brsksoal234 Takip et başka şikayetin bebekte haraketsizli yoksa evde bekle Giriyo sancı Ve geçince hiç gelmemiş bişey yokmuş gibi oluyosam bekle zaman araligin düşünce Doğum zamanı geldiğini anlarsin
Elisanne Brsksoal234 Yalancı doğum sancısı da olabilir gerçek doğum sancısı da ama şiddeti artıp 5dakikada 1 şiddetli sancınız olursa belden karına karından bele şeklinde o doğum sancısıdır. Suyun ve nişanın olmasını beklemeyin.İkisi olmadan da doğum oluyor. Ilık bir duş alsın artıyor mu azalıyor mu gözlemleyin. Ve benim gece 5’te başlamıştı 1 saatte 1 sancı şeklinde yalancı doğum sancısı olarak düşünmüştüm akşam 5’te 5 dakika da 1 şiddetli sancım oldu doğum habercisiydi yani.. 🌸 Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 🌸
Bet1 Brsksoal234 bebeğin hareket etmiyorsa bence önlem amaçlı da olsa mutlaka gitmelisin doğum haftan gelmiş zaten ağrın da varmış