Sedatoprak1307 e bebeğin hello baby markasındaki zıbınlar %100 pamuk ve piyasada en uygun onlar sanırım tanesi 20-25 arası bişeye geliyor 6 al 5 öde oluyor sürekli oğlumda da kullandım h&m de güzel yıka yıka bişey olmuyor ama h&m fiyatları çok artmış şimdi bebeğe e bebek aldım zıbınları en çok kısa kollu zıbın gerekiyor hem tek hem de aklet niyetine giydiriyorsun