mrve_kck 1 aylık hamıleyım daha ultrason cekılmedı ama 1 kerede düşük yaptım. Öksürdükçe bebege zarar verirmı bazen kuvvetlı öksürdükçe sıkıntı olurmu
lllllaliyeva Sizi endişelendirmek istemem ama hamilelikde grip çok kötü. Ben de ilk bebeğimi ocak ayında gripden kayb etdim. Aşırı öksürüyordum. 4 ay sonra bu ay yeniden kaldım. Acil doktorunuzla konuşun