soulmate35 burnunuzu nazal yıkama yaparsanız iyi geliyor diye biliyorum bir de deniz suyu ile vs temizlerseniz. Ama bunun bir çaresi yok ilaçsız da çok zor kızımda çok çektim doktorum hiç bir şekilde önermedi suan yine az az başladı. Ben camları elimden geldiğince aksama doğru açıyorum sabah saatlerinde daha fazla polen oluyormuş havada.