guzelanne01_ Hilalcikkk yo canım betan yüksek değil bence olması gereken bir beta ,Benim kızımda betam 118800 çıktı 7 haftalıkmışım direk kalp atışını duydum ikizde değildi
minikmucizeemaak Hilalcikkk Betayla ikiz değer anlaşılmıyor ki kuzum arkadaşım 18 binlerde öğrendi tek gebelikti hatta bizde bilmiyorduk ikiz felan dedik sonradan öğrendik betayla öğrenilmezmiş, bence değerin gayet normal o haftalarda benimde o küsürlerdeydi