Merhaba kızlar tecrübelerimi anlatmaya geldim umarım yardımcı olurum ☺️ 39. Haftamda rutin kontrolüm için hastaneye gitmiştim. Doktorum suyumun azaldığını ve bir de acildeki doktorların görmesi gerektiğini söyledi. Acile girdigimi biliyorum bir daha da çantamı evden almaya bile çıkamadım zaten 😀 ilk çatı muayenem orada yapıldı ve hiç açılmamda sancım da yoktu. Hemen yatışım yapıldı. Klasik işlemler formlar falan dolduruldu ve 12.30 da suni sancı takıldı. İlk saatler fazla sancı hissetmediginiz için çok rahat egzersiz vs yapabiliyorsunuz. O saatleri çok iyi değerlendirip açılmanız lazım. Çünkü saat ilerledikçe ve sancı sıklaştıkça zorlanıyorsunuz. Akşam 22:00 da benim açılmam 10 cm olmuştu bile. Doktorlar çok iyi ve kısa sürede acildigimi söylediler. Bu saate kadar belli aralıklarla gelip alttan muayene ediliyorsunuz. Önemli olan muayene esnasında derin nefes almak. Kendinizi sıkmazsanız hiç acı hissetmiyorsunuz. Açılmam 10 cm olduğunda ebe tekrar kontrol yaptı ve baş biraz daha yerleşsin saçlarını görünce doğuma başlayalım dedi. Çok sürmedi doğum başladı zaten. Sancılarınız dakika da bire düştüğü zaman sancı gelir gelmez yere çöküp kaka yapar gibi zorlanmanız gerekiyor. 10 saniye ıkındıktan sonra sancı duruyor sonra tekrar ayağa kalkıp sağa sola sallanmaya başlıyorsunuz ve tekrar sancı .. bu döngü yaklaşık 3 saat sürüyor ve yorucu olan kısmı burası. Doğum başladı dedikleri anda bi rahatlama geliyor çünkü etraftan gelen bebek seslerini duydukça sizde bir an önce bebeğinize kavuşmak istiyorsunuz ☺️ doğum sirasinda verilen komutları iyice dinlemeniz gerek kızlar. Doktorum sürekli kakanı yap kızım hadi güzel kızım diyerek gazladı beni 😀ve benim Üçüncü uzun ikinmamda bebeğim geldi zaten. o an kuş gibi hissettim kendimi. Bebek çıkar çıkmaz karnıma koydular oğlumun yanağını okşadım ve Allah’a şükrettim. Gerçekten de anneler boşuna kıymetli değilmiş kızlar. Zor ama herşeye değecek bir süreçti. Rabbim hepinize çok kolay ve hayırlı doğumlar nasip etsin. Bebeğim 2.200 kilo doğdu. Zayıf ve gelişme geriliği olan bir bebekti küçücüktü. Doğar doğmaz yeni doğan ünitesine gözleme alındı. Ama şükür ki sağlığı iyiydi ve dikişlerim bitip servise alındığımda bebeğimi de getirdiler. Şimdi 7 günlük oldu ve şuan sizlere yazarken bebeğimi emziriyorum teyzeleri 🤭 merak ettiğiniz bir şey varsa yardımcı olurum. Allah hepinize kolaylıklar versin ♥️