ssseher Dönmezse dönmüyor canım kızımı bekledik dönmesi için 42 haftaya kadar dönmedi sancıda yoktu çatı muayaneside olumsuzdur sezeryan oldum,Şimdi normal doğum ypabilirim doktorumda destekliyor ama 34 haftama girdim yine aynı Dimdik çoçuk asla dönme yok