Arkadaşlar 17.haftamdayım iştahsızım ve mide bulantım fazla normalde de iştahlı biri değilim ne yesem midem bulanıyor kusuyorum yemesem yine midem bulanıyor prilam dr kullanıyorum o da işe yaramıyor bazen tıka basa yemek yemeye hasret kaldım ocean mummy omega 3kullanıyorum demir folık asıt gynoferon adlı bır tane ilacım vardı o bitti şu an kullanmıyorum doktor çok ilgisiz başka doktora gidecek durumum olmuyor çok uzak şehirlerde ne yapcam bilmiyorum