Melindaa bende 13 haftalığım 3.5 kilo aldım ama boyum kısa 🤦🏼♀️ 1.56 boyum hamile kalmadan öncede 64 kiloydum şimdi 67.5 olmuşum🤷🏻♀️ Eminönünde falan vardır diye düşünüyorum büyük beden lohusa takımları🤗 ben geçen bi gittim 150 200 liraya takımlar var ama üstleri polarlı. Biz mayıs anneleri olacağımız için nisan gibi falan ince sabahlıkşı modeller gelir diye düşünüyorum muhakkak büyük beden vardır her gebe minnacık göbekle doğuma gitmiyor ya ben rahat bi 20 kilo alıcam siye düşünüyorum helalinden 😂😂