symag senin bildigin gibi bunu bende biliyorum. Doktor zarar verecek bisey yazmaz zaten. Yazarsa mesleginden olur. Konu şu , o kusmaları agrıları yasamak zorundayız ölüm kalım olmadıkca ben sahsen verdiklerini kullanmıyorum doktorlar da diyor cok cok kötü olmadıgın sürece yine de ilac almamaya dikkat et diye. O da sizin düşünceniz