Mrymcngzll ben yaptırdım neden yaptırmak istemiyorsunuz ki ? Çoğu kişi yaptırıyor ki bence yapılmalı şimdi iki çeşit yapılıyormuş bir icecekli olan eğer onu istemezseniz açlık ve tokluk bakıyormuş sadece en azından açlık ve tokluk şekerinize baktırın bence