Minicin ihtimal cok az benimde oyleydi 38+4 dum yarin sezeryan oluyorum bebis ters oldugu icin. Bence hic riske girme derim ben. Hele ki bunu doktor diyorsa. Hatta ailem son ana kadar bekleyelim dedi etrafimdakiler son ani bekle doner o dedi. Ama donmuyor yani imkansiz . Bence o bebegin keyfiyle alakali nasil rahatsa oyle duruyorlar. Saglikli olsun da gerisi onemli degil inan bana . Guzelliklerle gelsin yavrun 😀🙏