Elif2424 Kefir içen var mı sanırım sadesi kötüymüş balla falan karıştırıp içsek siz nasıl yapıyorsunuz
alisko Elif2424 ben her gün bir bardak sade içiyorum bence tadı güzel. kendiniz meyveli de yapabilirsiniz sevmezseniz
B_48_A Elif2424 ben kaç sene önce başlamıştım diyet sayesinde ozamanlar midemi kaldırıyodu kötü geliyodu ama şimdi çok güzel bence rahatsız etmiyo artık yanında galeta filan yiyebilirsin leblebi
Zeynepece1 Bende içimin sadesini içiyorum. Başlarda kötü geliyordu alistim..meyvelisinin faydasi yokmus
mnli Elif2424 sade de içiyorum ben ama muz ve armutla karıştırınca çok güzel oluyor milkshake gibi sıcaklarda buz da atıyorum baya iyi oluyor
Agg0207 Elif2424 ben sadesini içiyorum meyveli olanlar çok kötü geliyor bana tatlandırıcı da var içlerinde zaten 😕