gulerrr11 Selamlar kızlar bebekleriniz yavaş yavaş kendileri biberon bardak kullanıyorlar mı? Mycey’in akıtmaz bardaklarından görüp aldım da kızım daha 8 aylık olmasına rağmen ergonomik tutuşu sayesinde kendisi içebiliyor sizlere de tavsiye ederim
gunesse selamlar bende yavaş yavaş öğretmeye çalışıyorum ergonomik tutuşlu bardaklar çok rahat oluyor mycey’in bardağına da mutlaka bakıcamm