Gdmr bebegim 22 aylık erkek adı da yusuf çok saglıklıbir bebekti sezeryan ile dogum yaptım tombişti 18 ayına kadar hiçbir şey yoktu ama 19 ayında felaketler başladı asla durmamalar hoplamalar ve hep ekran vardı 3 aylık emmedigi için mecbur açtık ve devam etti 2 hafta öncesine kadar hep bileyler beni korkutuyordu hep bebegim için bişeyler yolunda gitmiyodu yada gidiyordu ben sadece vicdanmı ne bilmiyorum ama korkuyodum bebegim hep blander yemegi yedi bugüne kadar ne yaparsam yapım bir pilavı tek başına kendi kendine veya benim elimle büle yemedi parça yemiyor dokunamıyor son zamanlarda parmak ucuna basma etrafında dönme kanat çırpma başlaması beni dahada korkutuyordu doktora götürdük ve bu arada abalara çok deviyor çok ilgici arabalara karşı doktor testinde şöyle yeni uykudan uyanmıştı zorla kaldırdık yeni bir alan yeni bir oyuncak ve yeni bir insan insanlarla hemen iletişime geçmez dikkati çok dagılıp herşeye bakar ordan oraya koşar bir sürü oyuncakların oldugu bölümde asla kendine bir oyuncak olup onunla hep vakit geçirmez sürekli elindekini degiştirir onu atar onu kulanır doktora şikayetlerimden söz ettim ve bir teşis için çok küçük ama sizi 3 ay sonra tekrar görim bu sırada sıfır ekran daha çok aktif bir hayat sosyalleşme ve öyle yaptık sürekli park çocuk ve alan dışarı parmak ucunda yürümesi kanat çırpma etrafında dönme bitti ekran bitti ama konuşmuyo yine konuşmuyor dinlemiyor ben yokmuşum gibi takılıyor omunla ületişim kuramıyorum gel diyorum gidiyo yapma diyom daha çok yapıyo olmaz diyorum kendini yerlere atıyor