Seyma18 benimde dün geldi nişanım. düzensiz sancılardır o yüzden çıkmamıştır. Benimde 2 gündür sancım var ama bi gidiyor bi geliyor bazen 2 saat olmuyor sonra yine başlıyor. Doğumu başlatmıyor malesef bunlar. Düzenli, gittikçe sıklaşan ve her seferinde daha da ağırlaşan sancılar olması gerek