Kızlar 7 aydır çocuğum olmuyor o yüzden rahim filmi çektirdim ben kendim anestezili istedim çünkü ben ağrı erişilin aşırı düşük . Öncelikle anestezi verildi bana verildikten sonra hiç
Bir şey hissetmedim 15 dk sonra uyandığım ne ağrı var ne sancı giyindim eve gittim çok az kanamam oldu onun dışında doktor tüpler temiz gayet iyi
Rahime yıkama yaptık bu ay hamileik şansın yüksek önümüzdeki 3 ay çok yüksek dedi
Bana antibiyoik yazmadı ayrıca 2 gün sonra ilişkiye başla dedi
Tecrübelerin bu kadar umarım inşallah bende hamile haberi alırım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️