Busra5333 Kızlar 37+4 haftalık hamileyim bugün nst de iki kere sancım 100 lere çıkmış ama ben hissetmiyorum
Semilk05 Busra5333 doktorun düzenli takipe çağırır zaten seni canım için rahat olsun düzenli sancıların gelince gidersin hastaneye sende