Doğum sancısı çekmedim ama düşük yaptım aynı doğum gibi . Önce ufak ufak seni sarsiyo geldiğinde Belin agriyo Kaşık ve karnına vuruyo bacakların falan titriyo resmen tam sancin geldiğinde Gekiyo Beş dk da bir Geçince rahatlaman oluyo İki dk sonra gene geliyo Sanki Kasiklarimi dikenliyolar gibi Sürekli böyle devam ediyorsa geliyodur kesin 🙈😁