Tugba3434 canm aynısı bende de oldu. Bizde şuan 11+1. Ben her gece rüyamda bebeğimin düşmüş olduğunu kan olduğunu görüyordum. Artık kendim bile rüyalardan sonra bebeğimin öldüğünü fln düşünmeye başladım. Sonra hemen dr gittim tabi. Gayet sağlıklı olduğunu öğrendim, gördüm hareket ediyordu içim rahatladı ☺️☺️