bende iki ay önce kurtaj oldum canim senin gibi lekelenme ve kanama derken kalbi durdu aldılar.dr 3 ay bekleyin dedi bende neyden kaynaklı olabilir deyince kan pihtilasma sorunu olabilir dedi çünkü benim 4 yaşında vi oglum var ve onda hiç bir sıkıntı olmamıştı sağlıklı bi gebelik geçirmiştim o yüzden kan alıp test yaptılar sonuçlarda yarin çıkacak ins gidip öğreneceğim ona göre hemen düşüne cem tekrardan alla nasip ederse insallah.sende onbeş gün sonra git bence sağlık ocağına önce kan değerlerine baktım tsh hormonu gebelikte önemli yüksek olmaması lazimmis onuda bu kayibimda öğrendim ve biraz yuksekmis gercektende.dr unla görüş bence bir ay dinlen hem o süre icindede değerlerini kontrol ettir en azindan kafan biraz daha rahat gebelik yasarsin canim insallah zor gercekten bende gurbetteyim yanlizim ve çok şükür bi oglum var ama oda bu dönemde çok etkilendi o yüzden ben biraz daha temkinli olmak istiyorum