yenianneee7 Merhaba arkadaşlar, gebelikte kabızlığa kesin çözüm diyebileceğiniz şeyler var mı? ne denediysem fayda etmedi. kuru kayısı, incir, duphalac her şeyi denedim. lütfen yardımcı olur musunuz?
tazegebe58 yenianneee7 bende aynı problemleri yaşadım bol su içmek işe yarayan tek şey bende. Bir de kayısı ve üzümden hoşaf yapıp içiyorum o da iyi geliyor
kevserky yenianneee7 Ay bende bundan çok müzdaribim. Kiraz erik kayısı yedim sürekli. 4 gündür cikamiyordum. Bir de sabah aç karnına iki kaşık zeytin yağı içtim. Duphalac aynı parol gibi bir işe yaramıyor. Bir ilaç daha var o çok etkili son haftalarda icilmemeliymis sanırım doktoruna sorabilirsin adını veririm istersen ilacın. Toz halinde Bi ilaç suya atıyorsun rakı gibi oluyor suyun rengi . Onu içiyorsun çok güzel tuvalete çıkarıyor. 2. Tremestr da kullanmıştım. Ama şimdi son aydayiz icemiyorum
64Demet64 Günde en az 2 Litre su, hareket. Ve sanirim yeşil erik ise yariyor cunku bende gecen hafta her gün yedim her gün wc ciktim bu hafta yemedim zorlandim😅
asyasemin Magnesi calsine var eczanede toz olarak satılıyor gebeler de kullanabiliyor. Ben 10 günlük bi kabızlık ardından kullandım artık dayanamadım. Akşamına çok şükür bozdu beni. Sonrasında da yaşamadım. Dikkat ettim